Yellow moose-חולצת משולשים עם ריצרץ-צהובה
- מק"ט : 2002
-
₪1,300
-
אפשרויות:וואנסייזבחירת צבעבחרו צבע
תיאור:
חולצה מעוצבת בשיטת עבודה בדיגום חופשי מבד נוח ונעים לגוף. ניתן לשלב עם כל חלק תחתון חצאית או מכנס לקבלת טוטאלוק משגע וגורף מחמאות . מתאים גם לעבודה וגם לאירוע.
ניתן להזמין בהתאמה אישית למידה רצויה צבע ובד.
ניתן להזמין בהתאמה אישית למידה רצויה צבע ובד.
זמן אספקה ותנאי רכישה:
. משלוחים
7.1 כתובת למשלוח
7.1.1 בחירת הכתובת בביתכם או כתובת חלופית
על מנת להקל עליכם, תוכלו להקים חשבון ב www.ktd.co.il בו תוכלו לשמור את הכתובת המועדפת עליכם. בכך תחסכו זמן ותימנעו מטרחה של מילוי טפסים פעם נוספת בהזדמנות הבאה שתבצעו הזמנה אצלנו.
במידה ותהיו מעוניינים לשלוח את הסחורה לכתובת חלופית, תוכלו לציין זאת בטופס ההזמנה כאשר תתקדם לקופה. כתובת זו יכולה להיות כתובת עסק או מגורים.
7.2 עלויות משלוח רגילות
7.2.1 החברה מבססת את עלויות המשלוחים על עלויות הנגבות ממנה על-ידי נותני השירות. עלויות אלה יועברו וישולמו במלואן על ידי הלקוח, אלא אם נמסר אחרת.
רוב ההזמנות מסופקות תוך 14 עד 21 ימי עבודה. עם זאת, לעיתים אנו נתקלים בקשיים של זמינות. בנסיבות הללו, האספקה יכולה לארוך עד 45 ימי עבודה. במידה ולא נוכל לספק את ההזמנה תוך 45 ימי עבודה, ניידע אתכם באמצעות דואר אלקטרוני.
במקרה בו לא יעלה בידינו ליצור קשר עמכם לשם תיאום האספקה, לא נחויב לספק את המוצר תוך 45 ימי עבודה מיום אישור ההזמנה.
עלויות המשלוח נקובות בצורה פשוטה לפי גובה סכום ההזמנה שלכם. חיוב המשלוח יתבצע פעם אחת עבור כל הזמנה.
יום עבודה יספר מיום למחרת ההזמנה.
ימי העבודה הם בימים א-ה לא כולל ערבי חג ולא כולל יום ו'.
7.2.2 עלויות המשלוח המעודכנות, לפי הזמנה (נכון ל-1 לדצמבר 2020) הן:
רוב המשלוחים נשלחים בדואר ישראל לכן עלויות וזמני המשלוח כפופים למחירי דואר ישראל וזמני עבודה של דואר ישראל.
משלוחים ניתן להזמין בדרכים חלופיות עם יצירת קשר ישיר וסיכום דרכי המשלוח עם בית העסק KTD
- עלות הובלה רגילה – 39 ש"ח
- עלות הובלת אקספרס - 49 ש"ח
7.3 עלויות משלוח וטיפול משתנות
המוצרים יארזו באופן שיהיה המתאים ביותר למוצרים המוזמנים וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדית של החברה. הלקוח יחויב בעלויות הנובעות מצרכי אריזה מיוחדים ו/או ממשקל האריזה ו/או יתר נפח שהם תוצאה של אריזה מיוחד.
8. תוספת להזמנה
8.1 במידה והלקוח מעוניין להוסיף מוצר להזמנה, יש לפנות טלפונית לשירות הלקוחות במספר
052-2062052 -או לשלוח דוא"ל לכתובת innanep2020@gmail.com לצורך ההוספה.
8.2 לא יחול שינוי בדמי הטיפול והמשלוח, במידה ותוספת ההזמנה תגיע בטרם יציאת המשלוח.
7.1 כתובת למשלוח
7.1.1 בחירת הכתובת בביתכם או כתובת חלופית
על מנת להקל עליכם, תוכלו להקים חשבון ב www.ktd.co.il בו תוכלו לשמור את הכתובת המועדפת עליכם. בכך תחסכו זמן ותימנעו מטרחה של מילוי טפסים פעם נוספת בהזדמנות הבאה שתבצעו הזמנה אצלנו.
במידה ותהיו מעוניינים לשלוח את הסחורה לכתובת חלופית, תוכלו לציין זאת בטופס ההזמנה כאשר תתקדם לקופה. כתובת זו יכולה להיות כתובת עסק או מגורים.
7.2 עלויות משלוח רגילות
7.2.1 החברה מבססת את עלויות המשלוחים על עלויות הנגבות ממנה על-ידי נותני השירות. עלויות אלה יועברו וישולמו במלואן על ידי הלקוח, אלא אם נמסר אחרת.
רוב ההזמנות מסופקות תוך 14 עד 21 ימי עבודה. עם זאת, לעיתים אנו נתקלים בקשיים של זמינות. בנסיבות הללו, האספקה יכולה לארוך עד 45 ימי עבודה. במידה ולא נוכל לספק את ההזמנה תוך 45 ימי עבודה, ניידע אתכם באמצעות דואר אלקטרוני.
במקרה בו לא יעלה בידינו ליצור קשר עמכם לשם תיאום האספקה, לא נחויב לספק את המוצר תוך 45 ימי עבודה מיום אישור ההזמנה.
עלויות המשלוח נקובות בצורה פשוטה לפי גובה סכום ההזמנה שלכם. חיוב המשלוח יתבצע פעם אחת עבור כל הזמנה.
יום עבודה יספר מיום למחרת ההזמנה.
ימי העבודה הם בימים א-ה לא כולל ערבי חג ולא כולל יום ו'.
7.2.2 עלויות המשלוח המעודכנות, לפי הזמנה (נכון ל-1 לדצמבר 2020) הן:
רוב המשלוחים נשלחים בדואר ישראל לכן עלויות וזמני המשלוח כפופים למחירי דואר ישראל וזמני עבודה של דואר ישראל.
משלוחים ניתן להזמין בדרכים חלופיות עם יצירת קשר ישיר וסיכום דרכי המשלוח עם בית העסק KTD
- עלות הובלה רגילה – 39 ש"ח
- עלות הובלת אקספרס - 49 ש"ח
7.3 עלויות משלוח וטיפול משתנות
המוצרים יארזו באופן שיהיה המתאים ביותר למוצרים המוזמנים וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדית של החברה. הלקוח יחויב בעלויות הנובעות מצרכי אריזה מיוחדים ו/או ממשקל האריזה ו/או יתר נפח שהם תוצאה של אריזה מיוחד.
8. תוספת להזמנה
8.1 במידה והלקוח מעוניין להוסיף מוצר להזמנה, יש לפנות טלפונית לשירות הלקוחות במספר
052-2062052 -או לשלוח דוא"ל לכתובת innanep2020@gmail.com לצורך ההוספה.
8.2 לא יחול שינוי בדמי הטיפול והמשלוח, במידה ותוספת ההזמנה תגיע בטרם יציאת המשלוח.
מדיניות החזרת מוצרים:
החזרות וביטולים
9.1 החזרת מוצרים תתבצע רק באישור ובתיאום מראש עם החברה, בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
9.2 הלקוח יודיע טלפונית לחברה בתוך 7 יום מיום קבלת המוצר על רצונו לבטל את העסקה, למספר:
052-2062052.
9.3 הלקוח יחזיר את המוצר שקיבל באריזתו המקורית, על כל חלקיה וסימניה, כשהמוצר והאריזה שלמים וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם כלשהם במצבם כפי שקיבל אותם, לחברה, ו/או למי שהחברה תורה ללקוח להחזירם, וזאת בתוך 5 ימים מיום הודעתו. מוצרים אשר פורקו ו/או נעשה בהם שימוש, לא יוכלו להיות מוחזרים.
9.4 כל הפריטים יוחזרו בתוספת החשבונית המקורית. מוצרים ללא חשבונית לא יתקבלו.
9.5 דמי הובלת המוצר חזרה למחסני החברה הם באחריות הלקוח. הלקוח אחראי לכל עלות כספית נוספת עבור משלוח המוצרים המוחזרים. במקרה בו ניתן ללקוח שירות נוסף הנדרש עבור המוצר כמו כיוון, התאמה וכל פעולה אחרת ספציפית למוצר, יחויב הלקוח בעלויות אלה והחזרת המוצר לא תזכה אותו בעלויות אלה. במקרים בהם קיימות עלויות נוספות כגון: מיסים, דמי תווך, דמי הובלה ומשלוח ליעדים אחרים בארץ, לא יוחזרו ללקוח עלויות אלה.
9.6 במקרה של ביטול רכישה ו/או החזרת מוצר, תחזיר החברה ללקוח את התמורה ששילם, בניכוי עלות דמי הובלת המוצר, ודמי טיפול בגובה 5% מערך המוצר או 100 ₪, הנמוך מבין השניים, גם במקרה והלקוח לא שילם עבור המשלוח ו/או שמחיר המשלוח המוצהר באתר היה "חינם" ו/או "אפס ₪".
9.7 במקרה וההזמנה בוטלה וטרם תחילת העבודה ו\או נקנו חומרי גלם, תחזיר החברה ללקוח את התמורה ששילם במלואה.
9.8 בשאלות נוספות בנוגע לביטולים או החזרות או מקרים נוספים שלא פורטו לעיל ניתן לפנות טלפונית לשירות הלקוחות במספר 052-2062052-או לשלוח דוא"ל לכתובת: innanep2020@gmail.com
9.1 החזרת מוצרים תתבצע רק באישור ובתיאום מראש עם החברה, בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
9.2 הלקוח יודיע טלפונית לחברה בתוך 7 יום מיום קבלת המוצר על רצונו לבטל את העסקה, למספר:
052-2062052.
9.3 הלקוח יחזיר את המוצר שקיבל באריזתו המקורית, על כל חלקיה וסימניה, כשהמוצר והאריזה שלמים וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם כלשהם במצבם כפי שקיבל אותם, לחברה, ו/או למי שהחברה תורה ללקוח להחזירם, וזאת בתוך 5 ימים מיום הודעתו. מוצרים אשר פורקו ו/או נעשה בהם שימוש, לא יוכלו להיות מוחזרים.
9.4 כל הפריטים יוחזרו בתוספת החשבונית המקורית. מוצרים ללא חשבונית לא יתקבלו.
9.5 דמי הובלת המוצר חזרה למחסני החברה הם באחריות הלקוח. הלקוח אחראי לכל עלות כספית נוספת עבור משלוח המוצרים המוחזרים. במקרה בו ניתן ללקוח שירות נוסף הנדרש עבור המוצר כמו כיוון, התאמה וכל פעולה אחרת ספציפית למוצר, יחויב הלקוח בעלויות אלה והחזרת המוצר לא תזכה אותו בעלויות אלה. במקרים בהם קיימות עלויות נוספות כגון: מיסים, דמי תווך, דמי הובלה ומשלוח ליעדים אחרים בארץ, לא יוחזרו ללקוח עלויות אלה.
9.6 במקרה של ביטול רכישה ו/או החזרת מוצר, תחזיר החברה ללקוח את התמורה ששילם, בניכוי עלות דמי הובלת המוצר, ודמי טיפול בגובה 5% מערך המוצר או 100 ₪, הנמוך מבין השניים, גם במקרה והלקוח לא שילם עבור המשלוח ו/או שמחיר המשלוח המוצהר באתר היה "חינם" ו/או "אפס ₪".
9.7 במקרה וההזמנה בוטלה וטרם תחילת העבודה ו\או נקנו חומרי גלם, תחזיר החברה ללקוח את התמורה ששילם במלואה.
9.8 בשאלות נוספות בנוגע לביטולים או החזרות או מקרים נוספים שלא פורטו לעיל ניתן לפנות טלפונית לשירות הלקוחות במספר 052-2062052-או לשלוח דוא"ל לכתובת: innanep2020@gmail.com
סגור:
תגובות: